20 November 2008

kElas......

20 November 2008
memandangkn dah hujung sem ni...
g klas pun cam malas jek....
stdy pun xmasuk pape..
huuhuhuh...
nama jek dah dekat nk exam....
tp bt cam exam tu lmbt sethn jek lg...
mggu lps mggu bz dgn presentation jek..
boring tul....
g klas kena dgr dak2 kelas aku present..(termasuk la aku skali..)
slh sorang member aku ngah presention..
dia ni ahli group aku,tp pe yg dia ckp aku sndri xfhm..hahahha.
jgn mara ita...
nk fhm cam ne kan..
dia sibok duk beri syarahan kat depan,aku lak sibuk tngkap gmbr.....

ni la keje aku..dok sibuk snap gmbr...siap ajak member aku skali..huhuuh
nasib baik lect x nmpk..
klu x,xpasal2 dpt ceramah free lak..
hehehehehpeace!!muka boring dalam klas.sempat lg aku berposing..hahahhaha
jajan xde keje...aku ambik gmbr dia,dia ambik gmbr aku lak...ctah n azee pun nk interprem gak.....
pas abis klas present tu,aku n member2 lepak lak kat libary sementara tggu klas ptg....
kononye nk stdy....tp hampeh..sibuk baca majalah jek..
kat atas meja penuh dgn majalah jek....buku letak tepi..hahhahahakat dlm libary pun nk gak snap pic tau....jana dgn muka sengalnye....konon jek dorang ni stdy...aku nk ambik gmbr trus memasing pegang buku..hohohohoh....
yg paling xbleh bla dak pakai tudung corak2 merah tu......
ngah stdy majalah pengantin.....
kusyuk bukan main lg...
cam xsabo jek wanie....
hahhahahah...

0 kritikan:

Related Posts with Thumbnails

Iklan saje

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates