21 November 2008

exam..exam..exam....

21 November 2008
td klas aku ada kuiz tuk subjek pmsr I******....
(xleh nk bgtau detail nnt kantoi)hahahah

lect aku tu ckp soalan senang jek...
tp dpt2 jek kertas soalan tu..
peh...susah...pe aku nk jwb ni....
1 ape pun aku xtau..
hahaahah...
aku tgk member2 aku pun sama gak..
cam xleh nk jwb...
hohohoho...
5 minit pas tu,lect aku tu pun kua jab..
g mana aku pun xtau la...
dah tu..pe lg..
dak2 kelas aku mengunakan la peluang yg ada...
smua duk bukak buku...
pendek kata MENIRU lor~
hahahaahah
mmg hampeh giler la....
lect aku tu leh lak kua time bg kuiz...
kitorg pun pe lg,dgn pantas menyalin jwpn...
lect masuk blk kiteorg dah siap jwb n siap antar kat dpn lg...
hahahaah
mmg kerja gilo la kiteorg jwb kuiz ari ni...
ni la kuiz terakhir yg dpt aku tiru...
sbb pasni dah xde kuiz lg...
lg 2 mggu aku nk final exam da..
peh..tu lg la aku gerun...
korang jgn lak tiru aksi kami ni erk...
skali skala..
har har har...
p/s : moral of the story..jgn tinggalkan pelajar time bg exam...huhuhuh

2 kritikan:

venuskype

helo ha..aku baru je kenal ko ie,,,bley tahan ar blog ko..nak gak member2 nagn ko..member blogger lah katakan..hehehhe..boley ke?? usha2 ar blog aku naty ek..kongsi2..ko pun yang cakp camtu kan..hehehehhehehe..dah baca kena comment pew..naty ko baca aku nye and comment gak...aku nak cari member2 cam ko..best..cool je..huhuhuhuhuhu..k la ..selmat menjawab examm..aku pun exam lama ag..bulan 12..sehari sebelum new year..lama kew??huhuhuhuh tak jugak..k la...salam..

venuskype

bukan pew..yang menghairankan akau..kawan akunya blog terakhir pun..guna same tittle like you.."exam..exam..exam.."
tu ar..cam de chemistry lak...huhuhuhuuhuh..

Related Posts with Thumbnails

Iklan saje

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates