19 November 2008

Al-fatihah

19 November 2008
aku ucapkn takziah kat keluarga naim di atas pemergian adiknya yang tersayang BAD(aku xingat la nama penuh dia)

arwah tlah meninggl dunia ptg smlm(18/11/2008) akibat kemalangan yg berlaku di manjung,perak...
smoga roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yg soleh..
smoga keluarga naim dpt trima dgn reda ketentuan Ilahi ini..
tuhan lebih sygkn arwah...
sedekahkn lah Al-fatihah kat arwah...
AL-FATIHAH....

aku dpt brita ni ptg td...
tu pun mmbr aku yg bgtau..
aku pun trus la col naim tu nk dptkn kepastian....
dia jwb fon dlm tangisan...
ayat pertama yg kua dr mulut dia...
"dee, adik aku dah xde lg"
peh..mmg terkedu gak la aku time tu...
jd mmg btul la brite yg aku dpt tu...
aku xtau nk ckp pe...
aku hny mampu ucap takziah kat dia n srh dia byk2 bersabar...
masa tu dia ngah otw blk kelantan sbb nk kebumikan arwah kat kg dia...
baru beberapa mggu lps aku jmp arwah masa hari pertunangan naim...
xsangka dia dah xde kat dunia ni skrg...
aku harap naim n keluarga dia dpt trima dgn tabah..

0 kritikan:

Related Posts with Thumbnails

Iklan saje

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates