25 October 2008

hari yang memenatkan

25 October 2008
semalam 24/10/2008 amat memenatkan aku....
walaupun penat tapi epy giler...
pagi tu cam biasa ada klas dr kul 8 hingga kul 11...
sepatutnya kul 12 br abis klas tp klas dibatalkn atas sbb ape aku pun xtau.....
pas kelas tu aku dgn member2 g stadium melawati shah alam..

kami g sana bkn nk tgk bola erk..
tp nk g SHOPPING...
metrojaya bt warehouse sale kat ctu..
murah gile barang2 kat ctu..
diskaun smpi 70%...
brgn kosmetik serendah RM3.00 bleh dpt...
sale tu smpi ari isnin ni..pegi jgn x pegi....(smpt lg promot)
hahahhaha...
pas penat shopping aku lepak lak jab kat rmh sewa member aku..
ptgnye lak dlm kul 2.30 pegi poli blk sbb kelab pemasaran ada bt pertandingan rekacipta n jamuan ari raya...(wajib hadir...klu x malas aku nk pegi)
aktiviti tu berlangsung dr kul 2.30 smpi kul 7...sepetutnya kul 6.30 abis..
tp penganjur cam xpndai nk bajet masa...tu yg abis lewat...tu pun cam terkejar2 jek...
aku rasa x la best sgt aktiviti ari tu..
cam hambar jek..aktiviti yg dibuat pun lbh kurang cam salam mesra jek...
pape pun terpaksa la follow jek aktiviti yg dah direka....(walaupun boring giler)....
dak2 kelas aku lak sibuk bergambar...
memtang2 la last sem..abis semua posisi dorang ambik gmbr....
yg memenatkan sbb aku yg jd kamerawomennye....(gmbr2 akn dimasukkan kemudian)
keje aku ari tu dok tngkp gmbr jek...
kat tgn aku sntiasa ada kamera...
yg xleh aku lupa n pling klakar bg aku adalah persembahan dak2 klas aku(klas sem 6)...
hancur giler..xde persediaan lnsung..
kami just pilih lagu pastu duk goyang jek kat depan penonton...
mmg hancur giler la...
n disbbkan kehancuran persembahan kami itu,kami telah memenangi tempat ke-5 dr 5 sem yg bertanding...
mmg hebat sungguh la..
1st time kami dpt anugerah itu..
hahahahahha...
pape pun semua tu akan jadi kenangan terindah bagi aku dgn member yg lain....
kenangan yg tak akan kami lupakan....
"DPR..u are the best....
bertemu kita dipuncak kejayaan"
ahak ahak ahak....

0 kritikan:

Related Posts with Thumbnails

Iklan saje

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates