23 October 2008

Hampeh Tul!!!

23 October 2008
td aku ada kuiz untuk subjek strategi pemasaran...
arg...tension tul aku.....
soalan susah nk mampus.....
ntah pape jek aku jwb td...(yg psT jwpn yg aku tulis salah..hahahah)
lain yang soalan tny,lain yg aku jwb...
mst trok gile result aku nnt....
semua member2 aku pun xleh jwb gak....
nk kata aku x baca buku,x gak....
1 ari,1 mlm aku memtelaah buku tu....
tup...tup...
kuar soalan yang aku x paham...
arg......tensionnye.....
harap2,result aku xla hancur sgt.....
klu x abis la pointer aku...
TIDAK.....TIDAK....TIDAK...tak snggp...
Pn. Gee...bt la Re-Kuiz.....(cam la lect aku tu baca blog aku ni..)huhuhuuhuh....
moral of the story : jgn study last minit,study smart.....

0 kritikan:

Related Posts with Thumbnails

Iklan saje

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates